TestMeeToo program marketingu szeptanego

W marketingu szeptanym najczęściej nie otrzymujemy pieniędzy. Naszą korzyścią jest otrzymanie próbek produktów, które mamy testować, dawać znajomym i wypełniać raporty, udzielać się na forum. Firmy mają reklamę (w dzisiejszych czasach coraz bardziej skuteczną), a my produkty. Wśród firm, które możemy zaliczyć do szeroko rozumianego marketingu szeptanego zaliczam brandle.pl, streetcom, rekomenduj.to i TestMeeToo. Na razie najlepiej idzie mi współpraca z rekomenduj.to i TestMeeToo.

TestMeeToo – rejestracja

Pomóżcie mi zrealizować cel z TestMeeeToo i zarejestrujcie się z linka poniżej.

TestMeToo - dołącz do nas

Testowanie produktów – opinia z perspektywy czasu

PS. Marzec 2017. Powoli zaczynam wycofywać się działalności testerskiej. Nie, żeby nie było to dla mnie ciekawe, ale postanowiłem skupić się na projektowaniu koszulek na cupsell.pl (polecam ostatni artykuł z radami dla początkujacych i nie tylko),  lub  możecie się po prostu zarejestrować z mojego linka referencyjnego.

Wracając do tematu głównego to  myślę, że jest to zadanie przeznaczone dla określonych grup ludzi:

  • ludzi posiadających sporo wolnego czasu (u mnie z tym krucho)
  • bloggerów (czyli także ja się do nich wliczam)
  • vloggerów i innych social influencerów
  • zasadniczo raczej do kobiet niż do mężćzyzn, bo maja szerszą sieć kontaktów i większe zdolności interpersonalne.

A  jakie są wasze doswiadczenia z testowaniem produktów? Macie swoje ulubione programy. Mile wspominacie jakoeś kampanie. Ja szczególnie ciepło wspominam kampanię kawy Douwe Egberts, kapsułek do prania Persil oraz kosmetyków  Le Petite Marseillles.

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge